Τι δήλωσε η Ζέτα Μακρυπούλια για τη συνεργασία της με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη – ΒΙΝΤΕΟ

Η Ζέτα Μακρυπούλια σχολίασε τη συνεργασία της με...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

“Τα πάνε πολύ καλά τα αδέλφια μου με τον Μιχάλη. Και γιατί να έχεις θέμα με τον Μιχάλη” δήλωσε στο “The 2Night Show”, η Ζέτα Μακρυπούλια.

“Είναι υπέροχο που συνεργάζομαι με τον Μιχάλη, είναι βέβαια συγκεκριμένοι οι ρόλοι που έχουμε εκεί. Αν μου έλεγαν να κάνουμε πρωινό μαζί θα έλεγα όχι” τόνισε.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.