Στα νησιά Μπόρα Μπόρα έκανε Πάσχα η Μακρυπούλια και “ανέβασε” φωτογραφίες με μαγιό -ΦΩΤΟ

Σε ένα διάλειμμα από τις τηλεοπτικές...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σε ένα διάλειμμα από τις τηλεοπτικές αλλά και θεατρικές της υποχρεώσεις και με αφορμή τις ημέρες του Πάσχα, η Ζέτα Μακρυπούλια έφτιαξε βαλίτσες και ταξίδεψε μακριά.Η Ζέτα έκανε Πάσχα στα νησιά Μπόρα Μπόρα και απόλαυσε ξέγνοιαστες και χαλαρές στιγμές με την παρέα της. Πόσταρε δε,αρκετές φωτογραφίες της με μαγιό. Δείτε τις φωτογραφίες :

Πηγή: gossip-tv.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.