Τζο Μπάιντεν: Είναι καλά, με ήπια συμπτώματα Covid-19

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν είναι “καλά” και εξακολουθούσε να έχει ήπια συμπτώματα της Covid-19 μέχρι το βράδυ της Πέμπτης (τοπική ώρα), δήλωσε ο συντονιστής ιατρός του Λευκού Οίκου για τον κορονοϊό, Ασίς Τζα.

Ο Τζα, σε συνέντευξη στο CNN, είπε πως θα ελέγξει την κατάσταση του προέδρου το πρωί της Παρασκευής.  “Τα συμπτώματα είναι βασικά τα ίδια”, είπε. “Μέχρι τις 10.00 μ.μ (χθες βράδυ) … είπε ότι αισθανόταν καλά”.

Ο Λευκός Οίκος ανακοίνωσε χθες, Πέμπτη, πως ο Μπάιντεν βρέθηκε θετικός στην COVID-19, παρουσιάζει ήπια συμπτώματα και θα συνεχίσει να εργάζεται, αλλά σε απομόνωση. Είναι σαφές ότι ο Λευκός Οίκος θέλει να δώσει μια εικόνα συνήθους καθημερινότητας, παρά την ασθένεια του προέδρου.

Ο Μπάιντεν, 79 ετών, ο γηραιότερος πρόεδρος που είχαν ποτέ οι Ηνωμένες Πολιτείες, έχει τρεις προγραμματισμένες διαδικτυακές συναντήσεις την Παρασκευή, σύμφωνα με τον Λευκό Οίκο. Και οι τρεις θα γίνουν διαδικτυακά.

Ο Τζα είπε ότι παραμένει ασαφές πώς “κόλλησε” τον ιό ο Μπάιντεν, ωστόσο οι αρμόδιες υπηρεσίες συνεχίζουν την ανίχνευση των επαφών του προέδρου ο οποίος επέστρεψε από ταξίδι στη Μέση Ανατολή κι εκδήλωσε τα συμπτώματα. Είπε επίσης ότι θα συνεχιστεί η η ενημέρωση για την κατάσταση της υγείας του αμερικανού προέδρου και ότι το επόμενο ιατρικό ανακοινωθέν θα εκδοθεί στις 21.00 ώρα Ελλάδας.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.