Τραγικό παιχνίδι της μοίρας – Φίδι σκότωσε μητέρα και το μωρό που θήλαζε με ένα μόνο δάγκωμα

Με ένα μόνο δάγκωμα το φίδι κατάφερε να σκοτώσει μία μητέρα και το μωρό της...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με ένα μόνο δάγκωμα το φίδι κατάφερε να σκοτώσει μία μητέρα και το μωρό της. Το φίδι δάγκωσε τη μητέρα, η οποία στη συνέχεια θήλασε το μωρό της, με αποτέλεσμα το δηλητήριο να περάσει στον οργανισμό του παιδιού, σύμφων με την ανακοίνωση της αστυνομίας στη βόρεια Ινδία.

Η 35χρονη κοιμόταν το βράδυ στο σπίτι της στην περιοχή Μουζαφαρναγκάρ του Ουτάρ Πραντές, όταν τη δάγκωσε ένα φίδι. Ξύπνησε χωρίς να καταλάβει κάτι και θήλασε την τρίχρονη κόρη της, δηλητηριάζοντας άθελά της και το μικρό κορίτσι.

«Η μητέρα δεν κατάλαβε ότι την είχε δαγκώσει το φίδι και ξεκίνησε να θηλάζει το παιδί της, γεγονός που οδήγησε στον θάνατό του», εξήγησε ο επιθεωρητής της αστυνομίας Βιτζάι Σινγκ.

Όταν ξαφνικά η κατάσταση της υγείας της άρχισε να επιδεινώνεται δραματικά η οικογένεια εντόπισε το φίδι, το είδος του οποίου δεν έχει γίνει γνωστό, σε ένα άλλο δωμάτιο του σπιτιού. Το ερπετό πρόλαβε να διαφύγει.

Μητέρα και κόρη διακομίστηκαν στο νοσοκομείο, όπου οι γιατροί απλώς επιβεβαίωσαν τον θάνατό τους.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.