Το πρώτο μωρό με την νέα τεχνητή γονιμοποίηση

Γεννήθηκε ήδη το πρώτο βρέφος που κυοφορήθηκε από Αμερικανίδα μητέρα, αφού ελέγχθηκε με μια νέα τεχνική γενετικής ανάλυσης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το πρώτο μωρό με την νέα τεχνητή γονιμοποίηση

Μια νέα εποχή ανοίγεται στην ιατρικώς υποβοηθούμενη αναπαραγωγή, καθώς γεννήθηκε ήδη το πρώτο βρέφος που κυοφορήθηκε από Αμερικανίδα μητέρα, αφού ελέγχθηκε εξονυχιστικά σε προεμφυτευτικό στάδιο, με μια νέα τεχνική γενετικής ανάλυσης.

Το μόλις ενός μήνα αγοράκι που γεννήθηκε στις ΗΠΑ και βαφτίστηκε Κόνορ Λέβι, προέρχεται από ένα γονιμοποιημένο ωάριο που επιλέχθηκε μεταξύ των άλλων γονιμοποιημένων ωαρίων ως το καταλληλότερο, βάσει της νέας τεχνικής.

Η νέα μέθοδος ονομάζεται «αλληλουχία γονιδιώματος» και εφαρμόστηκε για πρώτη φορά σε εξωσωματική γονιμοποίηση στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης από την ομάδα του γενετιστή δρα Ντάγκαν Ουέλς, ενώ υπάρχει και άλλη μία κύηση που βρίσκεται σε εξέλιξη και στην οποία έχει χρησιμοποιηθεί.

Η Ελληνίδα γενετίστρια, κ. Δήμητρα Χριστοκοπίου, εξηγεί σε τι διαφέρει η νέα τεχνική από τη συμβατική μέθοδο. «Με τη νέα τεχνική ελέγχουμε ταυτόχρονα για μεταλλάξεις, γενετικές διαταραχές και χρωμοσομιακές βλάβες που θα έπρεπε να ελεγχθούν με τρεις τεχνικές. Ωστόσο, ελάχιστοι γενετιστές είναι σε θέση να διαβάσουν σωστά τα ευρήματα». Αναφέρει πως η τεχνική θα περάσει στην «ευρεία κλινική πράξη σε 5-6 χρόνια».

Πηγή: Ελεύθερος Τύπος

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.