Το ούζο… ουζάκι

Το ούζο... ουζάκι λένε οι Ελληνες σύμφωνα με ρεπορτάζ του Associated Press... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Το ούζο… ουζάκι λένε οι Ελληνες σύμφωνα με ρεπορτάζ του Associated Press. Στο δημοσίευμα αναφέρεται πως η παραγωγή ούζου έχει δεχθεί πλήγμα εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και τονίζεται ότι οι εταιρίες που ασχολούνται με την παραγωγή του, αντιμετωπίζουν σημαντικό πρόβλημα.Παράλληλα -σύμφωνα με το ρεπορτάζ- και οι Έλληνες καταναλωτές δεν μπορούν να απολαύσουν πλέον το αγαπημένο τους ποτό.