Μια 14χρονη κοπέλα κατηγορείται από τις αστυνομικές αρχές της Αυστραλίας ότι αποπειράθηκε να δολοφονήσει δύο ανήλικα παιδιά, δίνοντάς τους να φάνε κέικ το οποίο είχε ποτίσει με χημικά οικιακής χρήσης.Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, τα θύματα -αδέρφια 12 και 13 χρονών- δεν κατανάλωσαν αρκετή ποσότητα από το εμποτισμένο με χημικά κέικ, ώστε να τεθεί η ζωή τους υπό κίνδυνο. Τα θύματα είπαν στους γονείς τους ότι η κοπέλα τους έδωσε να φάνε κάτι που είχε περίεργη γεύση και αυτοί με τη σειρά του κάλεσαν τις αστυνομικές αρχές.Η κοπέλα αντιμετωπίζει κατηγορίες για απόπειρα δολοφονίας και αναμένεται σύντομα να περάσει από δίκη.Πηγή:ΑΜΠΕ
Το κέικ-δηλητήριο ανήλικης
Μια 14χρονη κοπέλα κατηγορείται από τις αστυνομικές αρχές της Αυστραλίας ότι αποπειράθηκε να δολοφονήσει δύο ανήλικα παιδιά, δίνοντάς τους να φάνε κέικ το οποίο είχε ποτίσει με χημικά οικιακής χρήσης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Διεθνή Νέα
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ