Ο ντράμερ των “The Who”, Keith Moon, ο οποίος έχει πεθάνει εδώ και 34 χρόνια, θα “παρευρεθεί” στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου;Λίγο αδύνατο, αλλά αυτό ήθελαν οι διοργανωτές των Ολυμπιακών, αφού μίλησαν με τον manager των The Who, Bill Curbishley και τον ρώτησαν αν ο ντράμερ ήταν ελεύθερος το διάστημα της διοργάνωσης…
Θέλουν τον… Keith Moon
Ο ντράμερ των "The Who", Keith Moon, ο οποίος έχει πεθάνει εδώ και 34 χρόνια, θα "παρευρεθεί" στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου; Λίγο αδύνατο, αλλά... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Διεθνή Νέα
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ