Θέλουν τον… Keith Moon

Ο ντράμερ των "The Who", Keith Moon, ο οποίος έχει πεθάνει εδώ και 34 χρόνια, θα "παρευρεθεί" στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου; Λίγο αδύνατο, αλλά... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο ντράμερ των “The Who”, Keith Moon, ο οποίος έχει πεθάνει εδώ και 34 χρόνια, θα “παρευρεθεί” στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου;Λίγο αδύνατο, αλλά αυτό ήθελαν οι διοργανωτές των Ολυμπιακών, αφού μίλησαν με τον manager των The Who, Bill Curbishley και τον ρώτησαν αν ο ντράμερ ήταν ελεύθερος το διάστημα της διοργάνωσης…

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.