”Η οικογένειά μου ήθελε να με σκοτώσει γιατί είμαι γκέι”.Αυτά είναι τα λόγια ενός γιατρού από το Ιράκ, ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την πατρίδα του για να μην σκοτωθεί απο την οικογένειά του, λόγω της σεξουαλικότητής του προτίμησης.Ο νεαρός άντρας αναγκάστηκε να φύγει από το Ιράκ, αφού ο τότε φίλος του, αποκάλυψε στον θείο του ότι είναι ζευγάρι.”Ακόμα και την εποχή του Σαντάμ στο Ιράκ, κανείς δεν θα με σκότωνε επειδή είμαι γκέι. Η οικογένειά μου με ήθελε νεκρό”, λέει ο γιατρός. Πηγή: dailymail.co.uk
”Θα με σκότωναν γιατί είμαι γκέι”
''Η οικογένειά μου ήθελε να με σκοτώσει γιατί είμαι γκέι''. Αυτά είναι τα λόγια ενός γιατρού από το Ιράκ, ο οποίος αναγκάστηκε να...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Διεθνή Νέα
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ