«Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο», φαίνεται πως σκέφτηκε ο ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος στην ανατολική Κίνα που έγινε έξαλλος από την αρνητική κριτική που δημοσιοποίησε για την επιχείρησή του μία δυσαρεστημένη πελάτισσα. Έτσι, αποφάσισε να ταξιδέψει 850 χιλιόμετρα και να πάει να την βρει για να την … δείρει!Η πελάτισσα Xiao Die υπέβαλε παράπονο στην εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς η παραγγελία της δεν έφτασε ποτέ στα χέρια της. Είχε αγοράσει ρούχα αξίας 300 γιουάν (περίπου 39 ευρώ) στις 29 Δεκεμβρίου, αλλά δεν παρέλαβε τα ρούχα της μέσα σε τρεις ημέρες, όπως αναγραφόταν στην ιστοσελίδα.
