«Συγγνώμη» του δημάρχου Αμβούργου στους κατοίκους για τα επεισόδια κατά τη σύνοδο των G20

Ο δήμαρχος του Αμβούργου Όλαφ Σολτς ζήτησε συγγνώμη από τους κατοίκους της πόλης για τα βίαια επεισόδια που ξέσπασαν κατά την Σύνοδο Κορυφής της Ομάδας των Είκοσι (G20)...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο δήμαρχος του Αμβούργου Όλαφ Σολτς ζήτησε συγγνώμη από τους κατοίκους της πόλης για τα βίαια επεισόδια που ξέσπασαν κατά την Σύνοδο Κορυφής της Ομάδας των Είκοσι (G20) το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Ο σοσιαλδημοκράτης Σολτς δήλωσε πως δεν κατέστη δυνατό να διασφαλίσει την ασφάλεια στην πόλη καθόλη την διάρκεια της Συνόδου, σημειώνοντας: «Για ό,τι συνέβη ζητώ συγγνώμη από τους πολίτες του Αμβούργου».

Πολλά μέλη των Χριστιανοδημοκρατών (CDU) της καγκελαρίου Άνγκελα Μέρκελ ζήτησαν την παραίτηση του Σολτς, κατηγορώντας τον για την αποτυχία να περιορίσει τις βίαιες διαδηλώσεις.

Ο δήμαρχος του Αμβούργου κατηγόρησε για τα βίαια επεισόδια έναν «εγκληματικό όχλο» ο οποίος ήθελε, όπως δήλωσε, να τραυματίσει και να σκοτώσει ανθρώπους.

«Είμαι ικανοποιημένος που δεν σκοτώθηκε κανείς», πρόσθεσε.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.