Στο νοσοκομείο η βασίλισσα Σόνια της Νορβηγίας

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η 87χρονη βασίλισσα Σόνια της Νορβηγίας, εισήχθη στο νοσοκομείο το βράδυ της Δευτέρας για εξετάσεις λόγω δύσπνοιας, ανακοίνωσε το Παλάτι.

Η Σόνια, σύζυγος του επικεφαλής του κράτους της Νορβηγίας, βασιλιά Χάραλντ Ε’, έβαλε βηματοδότη τον Ιανουάριο, έπειτα από καρδιακό πρόβλημα που αντιμετώπισε, αναφέρει το Reuters.

Μεταφέρθηκε με αεροδιακομιδή από τη βασιλική εξοχική κατοικία στο Σικιλσντάλεν της κεντρικής Νορβηγίας, όπου το ζευγάρι πέρασε τις διακοπές του Πάσχα, ανέφερε το παλάτι σε ανακοίνωσή του.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.