«Σε περιμένω να περάσουμε καλά»

Τραπεζικοί παράγοντες που είχαν δηλώσει συμμετοχή για τη Σύνοδο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τραπεζικοί παράγοντες που είχαν δηλώσει συμμετοχή για τη Σύνοδο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου που πραγματοποιείται στο Τόκιο, ανεξάρτητα από το αν θα πάνε ή όχι, έχουν λάβει στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο μηνύματα από την ιαπωνική πρωτεύουσα.Μόνο που τα μηνύματα είναι… ροζ, σύμφωνα με τα Νέα. Και μάλιστα, του τύπου “έλα και θα περάσουμε καλά”. Με κάποιον τρόπο εταιρεία συνοδών βρήκε τις λίστες με τα email των συμμετεχόντων και διαφημίζει τις υπηρεσίες που προσφέρει στο Τόκιο. Πηγή: Τα Νέα 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.