Προεκλογική εκστρατεία μέσω… Tinder – Η νεολαία Μακρόν σε ένα… πολιτικο-ερωτικό “πραξικόπημα”

Με το ποσοστό αποχής στις προεδρικές εκλογές των ατόμων κάτω των 30 ετών να αναμένεται υψηλό στη Γαλλία, η Νεολαία Μακρόν δημιούργησε προφίλ σε τρεις εφαρμογές γνωριμιών, στο Tinder, το Grindr και το Bumble, για να ενθαρρύνει τους χρήστες να προσέλθουν στις κάλπες, παρόλο που η υποψηφιότητα του εν ενεργεία προέδρου, δεν έχει ακόμη επισημοποιηθεί.

Της Μαρίας Δεναξά

Η έναρξη της διαφημιστικής εκστρατείας στις πλατφόρμες γνωριμιών ξεκίνησε την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Ο στόχος, όπως ανακοινώθηκε δεν είναι η προώθηση του Εμανουέλ Μακρόν αλλά… να παροτρυνθούν οι νέοι να συμμετάσχουν στις εκλογές.

 Οι φωτογραφίες της διαφημιστικής καμπάνιας στα προφίλ της Νεολαίας του Μακρόν είναι αισθησιακές. Απεικονίζουν τρία ζευγάρια (ετεροφυλόφιλα, λεσβιακά και γκέι) να φιλιούνται.  Συνοδεύονται από λεζάντα που καλεί τους πολίτες να ψηφίσουν και να… «ζευγαρώσουν με τη δημοκρατία».

 Σε περίπτωση ταύτισης με το προφίλ, ο χρήστης θα συμμετάσχει σε διάλογο με τους εκπροσώπους της Νεολαίας και θα κληθεί να απαντήσει στις ακόλουθες ερωτήσεις:

“Συμφωνείς να μιλήσουμε για οτιδήποτε άλλο εκτός από ραντεβού; Σκέφτεστε να ψηφίσετε; Θα είστε εκεί στις 10 και 24 Απριλίου; Γνωρίζετε τη διαδικασία για την έκδοση πληρεξουσίων;”.

 Για τους διοργανωτές, η κίνηση αυτή δεν αποτελεί παρότρυνση για ψήφο στον Εμανουέλ Μακρόν, αλλά απλώς μια «διασκεδαστική πράξη» για να δείξουν πως δεν υπάρχουν συγκεκριμένα μέρη για να μιλήσει κάποιος για πολιτική.

Αντιδρώντας στο BFM TV, εκπρόσωπος της Tinder χαρακτήρισε το προφίλ ως “ψεύτικο”. Δηλώνοντας ότι το κοινωνικό μέσο έχει “μηδενική ανοχή” απέναντι στη δημιουργία ψεύτικων λογαριασμών, συμπεριλαμβανομένων και των πολιτικών και ανακοίνωσε την πρόθεση της εταιρείας να τους διαγράψει.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ