Πρεσβεία της Ελλάδας στην Τουρκία: Θλίψη και συγκίνηση για την καταστροφή του γηροκομείου του Ελληνικού Νοσοκομείου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Θλίψη και συγκίνηση για την καταστροφή του γηροκομείου του Ελληνικού Νοσοκομείου, του ιστορικού αυτού ιδρύματος των Ρωμιών της Κωνσταντινούπολης, εκφράζει η πρεσβεία της Ελλάδας στην Άγκυρα με ανάρτησή της στο Twitter.

Επίσης, η ελληνική πρεσβεία ευχαριστεί όσους βοήθησαν στην εκκένωση και στην κατάσβεση και εκφράζει την ελπίδα σύντομα να αναγεννηθεί από τις στάχτες του.

Σημειώνεται πως τη συγκεκριμένη ανάρτηση την έχει αναδημοσιεύσειστον λογαριασμό του στο Twitter και το υπουργείο Εξωτερικών.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.