Πόσο κοστίζει η διαφήμιση κατά τη διάρκεια του Super Bowl;

Πόσο κοστίζει η διαφήμιση κατά τη διάρκεια του Super Bowl;

Ίλιγγο προκαλεί στους… κοινούς θνητούς το ποσό που θα πρέπει να ξοδέψει μια εταιρεία για να αγοράσει 30 δευτερόλεπτα τηλεοπτικού χρόνου κατά τη διάρκεια του Super Bowl.

Σύμφωνα με τα αμερικανικά μέσα, το κόστος υπερβαίνει τα 4 εκ. δολάρια (περίπου 3 εκ. ευρώ) και μπορεί να φτάσει μέχρι και 4,6 εκ.

Παρόλα αυτά, επιχειρηματικοί κολοσσοί κυριολεκτικά «σκοτώνονται» για να αγοράσουν τηλεοπτικό χρόνο, δεδομένου ότι εκατομμύρια άνθρωποι στον πλανήτη παρακολουθούν κάθε χρόνο το Super Bowl.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ