Παίρνουν αυξήσεις στην Αλβανία

Την αύξηση των μισθών και των συντάξεων από την 1η Ιουνίου του τρέχοντος έτους προανήγγειλε σήμερα, στη σύσκεψη του υπουργικού συμβουλίου, ο πρωθυπουργός της Αλβανίας Σαλί Μπερίσα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την αύξηση των μισθών και των συντάξεων από την 1η Ιουνίου του τρέχοντος έτους προανήγγειλε σήμερα, στη σύσκεψη του υπουργικού συμβουλίου, ο πρωθυπουργός της Αλβανίας Σαλί Μπερίσα, τονίζοντας ότι η απόφαση αυτή θα συμβάλλει στη βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των 800.000 οικογενειών στη χώρα.

Ο κ. Μπερίσα δήλωσε ότι «ο μέσος μισθός θα αυξηθεί κατά 5% και οι υψηλοί κατά 1%», ενώ σε ό,τι αφορά τις συντάξεις ανέφερε ότι θα αυξηθούν κατά 4% για τους συνταξιούχους του Δημοσίου και κατά 5% για τους αγρότες.Ανέφερε ακόμη ότι οι αυξήσεις αυτές θα συμβάλλουν σταδιακά και στη διόρθωση των διακρίσεων μεταξύ των υψηλών και των κατώτερων μισθώ. «Αν το 2005 ο πρωθυπουργός έπαιρνε μηνιαίο μισθό ανάλογο με 13 μισθούς μίας νοσοκόμας, με την αύξηση αυτή η διαφορά θα μειωθεί στο 6,2» τόνισε.Αξίζει να σημειωθεί πως ο κατώτερος μισθός στην Αλβανία είναι περίπου 400 ευρώ.

Ο κ. Μπερίσα ανέφερε επιπλέον ότι η οικονομική ανάπτυξη για το 2012 αναμένεται να διαμορφωθεί στο 3%, καθώς, όπως είπε, τα τελευταία χρόνια ήταν τέσσερις φορές μεγαλύτερη από το μέσο όρο ανάπτυξης των χωρών της περιοχής.  

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.