Ουκρανία: Διεκόπη η λειτουργία του πυρηνικού σταθμού της Ζαπορίζια

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ραγδαίες εξελίξεις με τον πυρηνικό σταθμό της Ζαπορίζια στην Ουκρανία.  Η λειτουργία του υπό ρωσική κατοχή ουκρανικού πυρηνικού σταθμού σταμάτησε εντελώς, όπως ανακοίνωσε σήμερα η Energoatom, η κρατική υπηρεσία που είναι υπεύθυνη για τις εγκαταστάσεις.

Η λειτουργία της μονάδας «έχει σταματήσει εντελώς» αφού η υπηρεσία αποσυνέδεσε τον υπ’ αριθμόν 6 αντιδραστήρα από το δίκτυο στις 3:41 π.μ. (τοπική ώρα και ώρα Ελλάδας), σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Το Κίεβο είχε καλέσει την Τετάρτη τους κατοίκους στις υπό ρωσική κατοχή περιοχές γύρω από το εργοστάσιο να εγκαταλείψουν τις εστίες τους για τη δική τους ασφάλεια.

Σημειώνεται ότι η Ρωσία και η Ουκρανία κατηγορούν η μία την άλλη για βομβαρδισμό του πυρηνικού εργοστασίου, εγείροντας ανησυχίες ότι μπορεί να προκληθεί πυρηνική καταστροφή. Ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι έχει ζητήσει την αποστρατιωτικοποίηση της γύρω περιοχής.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.