O Obama & το κόλπο του Facebook

Εκτίναξη “likes” στο επίσημο Facebook group απόλαυσαν οι διοργανωτές της προεκλογικής εκστρατείας του Barack Obama, αν και το πέτυχαν με μια αμφιλεγόμενη προσέγγιση…Η οργανωτική ομάδα του Αμερικανού Προέδρου πλήρωσε, ώστε να εμφανίζονται “Sponsored Stories” υπέρ του Obama στην τροφοδοσία ειδήσεων χρηστών του Facebook, ανεξαρτήτως αν αυτοί ήθελαν να λάβουν ή όχι την είδηση. Η προσέγγιση, αν και αμφιλεγόμενη, προσέλκυσε πάνω από ένα εκατομμύριο “likes” σε μια μόνο ημέρα, σε σύγκριση με περίπου 30.000 ανά ημέρα τις προηγούμενες εβδομάδες.Τόσο ο Obamaμ όσο και ο Ρεπουμπλικανός αντίπαλός του, Mitt Romney έχουν «εφορμήσει» στα social media για τους στόχους των προεκλογικών εκστρατειών τους, ακόμα και μέσω Pinterest, Spotify, Instagram. Να σημειωθεί ωστόσο ότι αρκετοί χρήστες εξέφρασαν ενόχληση για τις πληρωμένες εμφανίσεις των καταχωρήσεων υπέρ του Προέδρου Obama στο news feed της προσωπικής τους σελίδας στο Facebook..  ΠΗΓΗ: www.euro2day.gr           

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ