Ο Ερντογάν έπιασε ξανά το μικρόφωνο

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν συναντήθηκε με πολίτες με ειδικές ανάγκες στο πρόγραμμα «Μαζί ξεπεράσαμε τα εμπόδια» που πραγματοποιήθηκε στη Σμύρνη. Απαντώντας στις ερωτήσεις των αθλητών με αναπηρία, ο Ερντογάν στη συνέχεια δεν δίστασε να πιάσει το μικρόφωνο και να τραγουδήσει.

Συνόδευσε τον Bager Çalışçı, ο οποίος έχει προβλήματα όρασης, στην μπαλάντα της Υεμένης. Βέβαια την ώρα που ο μέσος πολίτης δεν έχει να φάει, η κίνηση του Ερντογάν αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις από την αντιπολίτευση.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.