Νετανιάχου: Αναχωρεί αύριο για τις ΗΠΑ – Θα συναντηθεί με τον Τραμπ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Μπενιαμίν Νετανιάχου θα αναχωρήσει αύριο, Κυριακή, για τις Ηνωμένες Πολιτείες για να συναντηθεί με τον πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, ανακοινώθηκε σήμερα από το γραφείο του Νετανιάχου.

Ο Νετανιάχου προσκλήθηκε να επισκεφθεί τον Τραμπ την Τρίτη στο Λευκό Οίκο και θα συζητήσουν για την κατάσταση στη Γάζα, τους ομήρους που κρατούνται από τη Χαμάς και την αντιπαράθεση με το Ιράν και τους περιφερειακούς συμμάχους του, προστίθεται στην ανακοίνωση.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.