Με άνοδο άνοιξε ο Nikkei

Με άνοδο άνοιξε σήμερα το χρηματιστήριο στο Τόκιο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με άνοδο άνοιξε σήμερα το χρηματιστήριο στο Τόκιο, μετά από την άνοδο των τιμών του πετρελαίου και του δολαρίου και πριν από μια αναμενόμενη σύσφιξη νομισματικής πολιτικής των Ηνωμένων Πολιτειών.

Το πρώτο λεπτό των συναλλαγών, ο δείκτης Nikkei κατέγραφε άνοδο 302,30 μονάδων (+1,63%), φθάνοντας στις 18.868,20 μονάδες.

Ο γενικός δείκτης Topix κατέγραφε άνοδο 23,20 μονάδων (+1,54%), φθάνοντας στις 1.525,75 μονάδες.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δείτε επίσης:

Με άνοδο έκλεισε η Wall Street

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.