Κύπρος-Έβαλαν πτώμα σε ψυγείο νεκροτομείου και “ξέχασαν” να το ανάψουν

Σε σήψη βρήκαν το πτώμα ενός άντρα στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού. Την τραγική ανακάλυψη έκανε ιατροδικαστής... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σε σήψη βρήκαν το πτώμα ενός άντρα στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού. Την τραγική ανακάλυψη έκανε ιατροδικαστής.

Σύμφωνα με το politis-news.com, η σορός, παρά το γεγονός ότι είχε τοποθετηθεί σε καταψύκτη του νεκροτομείου Λεμεσού, όπως εικάζεται, δεν είχε τεθεί σε λειτουργία. Το τραγικό περιστατικό ανακάλυψε ιατροδικαστής.

Ο άτυχος άντρας βρέθηκε νεκρός σε δωμάτιο ξενοδοχείου στη Λεμεσό. Λόγω της πιθανής αμέλειας στο νεκροτομείο, στο οποίο οδηγήθηκε η σορός του νεκρού, διατάχθηκε έρευνα από το Υπουργείο Υγείας.

Το περιστατικό συνέβη πριν από δύο περίπου εβδομάδες, όπως αναφέρει το politis-news.com.

Διαβάστε επίσης:

Πιθανή η επανένωση της Κύπρου το 2016 λέει ο Σουλτς

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.