Κορονοϊός: 17 μέλη μιας οικογένειας κόλλησαν τον ιό έπειτα από κηδεία

Σχεδόν όλη η οικογένεια της 86χρονης...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μια οικογένεια Βρετανών προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει και να προειδοποιήσει τον κόσμο να τηρούν τα μέτρα προστασίας λόγω του κορονοϊού. Ήδη 17 μέλη της οικογένειας νοσούν και όπως φαίνεται κόλλησαν τον COVID-19, όταν αποφάσισαν να παρευρεθούν όλοι στην κηδεία ενός συγγενή, ο οποίος πέθανε λόγω επιπλοκών από τον κορονοϊό.

Σχεδόν όλη η οικογένεια της 86χρονης Sheila Brooks, η οποία πέθανε στις 9 Φεβρουαρίουν πήγαν στην κηδεία της πριν από δύο εβδομάδες. Μέσα σε λίγα 24ωρα η 65χρονη ανιψιά της, Susan Nelson, που δεν είχε κανένα άλλο πρόβλημα με την υγεία της, πέθανε. Πριν από αυτό, 16 ακόμη συγγενείς ασθένησαν.

“Ήταν η κηδεία της θείας μου οπότε ακόμα και μακρινά μέλη της οικογένειας ήρθαν. Πέθανε τον Φεβρουάριο, αλλά κόλλησαν τόσοι που πιστεύω ότι ήταν από την κηδεία. Τώρα έχουμε ένα ακόμη μέλος της οικογένειας στο νοσοκομείο και μάλλον δεν θα τα καταφέρει” είπε η Αμάντα.

“Ο 21χρονος ξάδελφός του κόλλησε μέχρι και ένας 88χρονος θείος έχει συμπτώματα. Περίπου 17 άτομα από την οικογένεια ανέπτυξαν συμπτώματα μετά την κηδεία. Χτύπησε νέους και μεγαλύτερους της οικογένειας” πρόσθεσε.

Πηγή: NY Post

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.