Δύο άνδρες, ηλικίας 25 ετών, συνελήφθησαν σε αυτοκινητόδρομο κοντά στο Παρίσι. Στην κατοχή τους βρέθηκε ένας τόνος ινδικής κάνναβης μέσα σε βαλίτσες από το Μαρόκο, που η κάθε μία περιείχε 30 κιλά από το συγκεκριμένο ναρκωτικό.Οι άνδρες έχουν τεθεί υπό προσωρινή κράτηση και αναμένεται να δικαστούν σήμερα το απόγευμα.Πηγή: lefigaro.fr
Κατασχέθηκε 1 τόνος κάνναβης!
Δύο άνδρες, ηλικίας 25 ετών, συνελήφθησαν σε αυτοκινητόδρομο κοντά στο...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Διεθνή Νέα
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ