Μια γυναίκα από την Φλόριντα, το δελτίο της οποίας είχε κερδίσει στην κλήρωση του Λόττο, ανέφερε ότι αναγκάστηκε να χάσει το ποσό γιατί το τυχερό δελτίο χάθηκε στο ταχυδρομείο.
Η Sue Burgess, 62 ετών, περιέγραψε ότι οι αξιωματούχοι του Λόττο συμφώνησαν να της κόψουν τελικά την επιταγή των 1.000 δολαρίων, που αντιστοιχεί στο ποσό που είχε κερδίσει, αφού πρώτα δημοσίευσε το θέμα και έκανε την καταγγελία.
Η ταλαιπωρία από το λάθος της Ταχυδρομικής Υπηρεσίας των ΗΠΑ σχεδόν της κόστισε τα κέρδη.
«Είμαι απλώς ενθουσιασμένη που μου έστειλαν την επιταγή της λαχειοφόρου αγοράς», δήλωσε η Burgess στην NY Post. Η Burgess δήλωσε ότι κέρδισε στο παιχνίδι Second Chance Lottery της πολιτείας τον Ιούλιο, αλλά δεν μπόρεσε να διεκδικήσει τα κέρδη της σε οποιοδήποτε από τα τοπικά γραφεία λαχειοφόρων αγορών, καθώς έκλεισαν λόγω πανδημίας. Αντ ‘αυτού ακολούθησε τις οδηγίες της κρατικής λαχειοφόρου αγοράς και πήγε στο ταχυδρομείο για να στείλει το εισιτήριό της μέσω πιστοποιημένου ταχυδρομείου. Αλλά όταν πέρασαν εβδομάδες χωρίς να έχει νέα από την εταιρεία για τα κέρδη της, η Burgess ανακάλυψε ότι το δελτίο δεν έφτασε ποτέ στον προορισμό. «Ήμουν τρομοκρατημένη όταν ανακάλυψα ότι η εταιρεία δεν είχε λάβει ποτέ το δελτίο μου. Αφού σηκώθηκα από το πάτωμα, έμαθα ότι το εισιτήριο ήταν ακόμη υπό διαμετακόμιση». Οι αξιωματούχοι της λοταρίας της είπαν τότε ότι η ταχυδρομική υπηρεσία δεν μπόρεσε να εντοπίσει το χαμένο εισιτήριο και το έπαθλο θα πήγαινε στον επόμενο επιλαχόντα.
«Η απάντησή τους ήταν ‘χωρίς το δελτίο, δεν υπάρχει έπαθλο’» ανέφερε η γυναίκα.
Η Burgess ζήτησε βοήθεια από το τμήμα βοήθειας καταναλωτών της WFLA, που ανήκει στο NBC, “Better Call Behnken”. Η ιστορία της προβλήθηκε από τον τηλεοπτικό σταθμό νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα και η FedEx έφτασε την Τετάρτη στο κατώφλι της με την επιταγή από το νικητήριο δελτίο.
«Τώρα έχουμε ένα χαρούμενο τέλος», είπε η Burgess, προσθέτοντας ότι σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το βραβείο για να διορθώσει το χαλασμένο πλυντήριο της και να πάρει νέα ελαστικά αυτοκινήτου.