Γαλλία: Ο Εμανουέλ Μακρόν συνομίλησε με τον Βολοντίμιρ Ζελένσκι ενόψει της επίσκεψής του στην Ουάσινγκτον

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο πρόεδρος της Γαλλίας, Εμανουέλ Μακρόν, ανακοίνωσε ότι είχε νέα επικοινωνία με τον Ουκρανό ομόλογό του, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, στο πλαίσιο των διπλωματικών προσπαθειών για την Ουκρανία. Οι δύο ηγέτες συζήτησαν τις τελευταίες εξελίξεις και προετοίμασαν τα επόμενα βήματα ενόψει της επίσκεψης του Μακρόν στην Ουάσινγκτον την ερχόμενη εβδομάδα.

Σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα Χ, ο Γάλλος πρόεδρος ανέφερε πως αυτή ήταν η τέταρτη επικοινωνία του με τον Ζελένσκι μέσα στην εβδομάδα. Στόχος του ήταν να τον ενημερώσει για τις επαφές του με Ευρωπαίους εταίρους και συμμάχους, οι οποίοι, όπως είπε, «επιθυμούν να εργαστούν για μια διαρκή και ισχυρή ειρήνη στην Ουκρανία και την ενίσχυση της ευρωπαϊκής ασφάλειας».

Ο Μακρόν πρόκειται να συναντηθεί τη Δευτέρα στην Ουάσινγκτον με τον Αμερικανό πρόεδρο.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.