Σε ένα πρόσφατο δημοψήφισμα οι Ελβετοί είπαν “Όχι” στις παραπάνω διακοπές. Με ποσοστό 66.5% οι Ελβετοί αρνήθηκαν να κάνουν έξι εβδομάδες διακοπές, γιατί αποφάσισαν πως οι τέσσερις εβδομάδες είναι υπέρ αρκετές.Μόνο στη Ζυρίχη προτίμησαν τις διακοπές, αλλά και εκεί με ποσοστό 52.6%…
Δεν θέλουν παραπάνω διακοπές
Υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι; Ποιοι είναι; Γιατί θέλουν να δουλεύουν και να μην κάνουν διακοπές;
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Διεθνή Νέα
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ