Δεν «έπιασε» το χειρόφρενο και το αμάξι κατέληξε στον γκρεμό

Σταμάτησε για λίγο στην άκρη του δρόμου να κάνει τη φυσική του ανάγκη και όταν επέστρεψε το αυτοκίνητό του είχε εξαφανιστεί...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σταμάτησε στην άκρη του δρόμου να κάνει τη φυσική του ανάγκη κι όταν επέστρεψε ανακάλυψε ότι το αυτοκίνητό του είχε εξαφανιστεί. Αρχικά πίστεψε ότι του το είχαν κλέψει αλλά τελικά το Ι.Χ του είχε πέσει σε γκρεμό σύμφωνα με την αυστριακή αστυνομία.

Ο άνδρας, ένας Πολωνός ηλικίας 52 ετών, είχε παρκάρει το όχημά του σε έναν χώρο στάθμευσης κοντά στο Άουσεφερν, μια κοινότητα στο Τιρόλο, στις αυστριακές Άλπεις. Όμως, ο χώρος στάθμευσης είχε μικρή κλίση με αποτέλεσμα το χειρόφρενο να μην πιάσει.

Ο 52χρονος ειδοποίησε την αστυνομία, καθώς νόμιζε ότι κάποιος του έκλεψε το αυτοκίνητο, ωστόσο λίγο μετά τον ενημέρωσαν ότι το όχημά του άρχισε να κινείται μόνο του, με αποτέλεσμα να καταλήξει στον γκρεμό, σε βάθος 150 μέτρων, αφού διέσχισε έναν άλλο δρόμο.

Ευτυχώς, στο όχημα δεν επέβαιναν άλλα άτομα και ο δρόμος ήταν άδειος, όταν εκτυλίχθηκαν τα γεγονότα.Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.