Απολύθηκε η σερβιτόρα που έλαβε φιλοδώρημα 10.000 δολαρίων – Τι απαντά το εστιατόριο

Η σερβιτόρα σε εστιατόριο του Μίσιγκαν που έλαβε ένα τεράστιο φιλοδώρημα 10.000 δολαρίων απολύθηκε από τη δουλειά της μέρες αργότερα, αλλά το εστιατόριο ισχυρίστηκε ότι η απόλυση δεν είχε σχέση με το γενναιόδωρο φιλοδώρημα και ήταν «καθαρά επιχειρηματική απόφαση».

Το Mason Jar Cafe στο Μπέντον Χάρμπορ, που βρίσκεται στο νότιο Μίσιγκαν, έδιωξε την Linsey Boyd μια εβδομάδα αφότου ο πελάτης, ο οποίος κράτησε την ανωνυμία του, άφησε το μεγάλο δώρο σε έναν λογαριασμό 32,43 δολαρίων, σύμφωνα με το Free Press του Ντιτρόιτ.

Ο πελάτης άφησε το πλέον viral φιλοδώρημα για να τιμήσει έναν φίλο του, ο οποίος πέθανε και ήρθε στην πόλη για την κηδεία του. Μάλιστα είχε ζητήσει από την Boyd να μοιραστεί το φιλοδώρημα σε ολόκληρο το προσωπικό, το οποίο έβγαινε λίγο πάνω από 1.100 $ για κάθε υπάλληλο.

«Η απόλυση δεν είχε καμία σχέση με το φιλοδώρημα. Έλαβε ολόκληρο το φιλοδώρημα, δεν πλήρωσε φόρους για αυτό (η επιχείρηση το πλήρωσε). Ναι, μοιράστηκε το φιλοδώρημα κατόπιν αιτήματος του άνδρα που το άφησε», έγραψαν στο Facebook οι ιδιοκτήτες Able Martinez και Jayme Cousins.

Απολύθηκε μέσω τηλεφώνου εκείνη την Τρίτη, ανέφερε το WSBT-TV .

«Μια εβδομάδα είμαι τόσο καταπληκτική, εργατική υπάλληλος, φοβερή μητέρα… δεν θα μπορούσε να συμβεί σε καλύτερο άνθρωπο», φέρεται να έγραφε η ανάρτηση της Boyd. «Τώρα, είμαι χωρίς δουλειά, για πρώτη φορά από τότε που ήμουν 15 ετών».

Η διοίκηση του εστιατορίου έκτοτε διέψευσε τους ισχυρισμούς της πρώην υπαλλήλου, υποστηρίζοντας ότι η απόλυση δεν είχε καμία σχέση με το φιλοδώρημα ή τις συνέπειες που ακολούθησαν, αλλά επίσης δεν μπόρεσαν να μπουν σε λεπτομέρειες λόγω της εργατικής νομοθεσίας.

«Νοιαζόμαστε πραγματικά για το προσωπικό μας», πρόσθεσε το ζευγάρι. «Έχουμε το ίδιο προσωπικό εδώ και 5-6 χρόνια», είπε ο Cousins ​​στο WOOD-TV. «Έχουμε ένα προσωπικό που συνέχισε να εργάζεται για εμάς εδώ και χρόνια και παιδιά κολεγίου που επιστρέφουν κάθε καλοκαίρι και δίνουμε ευκαιρίες στο προσωπικό μας, επομένως σαφώς δεν θα αφήναμε κάποιον να φύγει χωρίς κανένα λόγο».

Οι ιδιοκτήτες πρόσθεσαν ότι δεν έλαβαν την απόφαση επιπόλαια και η απόλυση ενός υπαλλήλου είναι κάτι που το εστιατόριο προσπαθεί να αποφύγει.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ