Η υπουργός Εξωτερικών του Βελγίου Σοφί Βιλμές βρίσκεται σε απομόνωση αφού παρουσίασε ύποπτα συμπτώματα. Να σημειωθεί πως η υπουργός Εξωτερικών του Βελγίου συμμετείχε στην Σύνοδο των υπουργών Εξωτερικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις 12 Οκτωβρίου στο Λουξεμβούργο.
Σε καραντίνα η ΥΠΕΞ του Βελγίου – Εμφάνισε ύποπτα συμπτώματα μετά τη Σύνοδο στο Λουξεμβούργο
Η υπουργός Εξωτερικών του Βελγίου Σοφί Βιλμές βρίσκεται σε απομόνωση...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Διεθνή Νέα
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ