Ο “πόλεμος” του Τραμπ στο TikTok – Δίνει 90 ημέρες περιθώριο για να γίνει η πώληση

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ συνεχίζει τον “πόλεμο” με το TikTok. Υπέγραψε χθες διάταγμα που αναγκάζει τον κινεζικό όμιλο ByteDance να πουλήσει τις δραστηριότητες του TikTok, του διεθνούς μέσου του κοινωνικής δικτύωσης, που αφορούν τις ΗΠΑ μέσα σε 90 ημέρες.

«Υπάρχουν αξιόπιστες αποδείξεις που με κάνουν να πιστεύω ότι η ByteDance (…) μπορεί να λάβει μέτρα που απειλούν να βλάψουν την εθνική ασφάλεια των Ηνωμένων Πολιτειών», εξηγεί στο διάταγμά του ο Ντόναλντ Τραμπ. Ο ένοικος του Λευκού Οίκου κατηγορεί εδώ και μήνες, χωρίς αποδείξεις, την πολύ δημοφιλή πλατφόρμα διαμοιρασμού βίντεο ότι διαβιβάζει προσωπικά δεδομένα Αμερικανών χρηστών για να χρησιμοποιηθούν από το Πεκίνο.

«Όπως έχουμε ήδη πει, το TikTok λατρεύεται από 100 εκατομμύρια Αμερικανούς επειδή είναι ένας τόπος ψυχαγωγίας, προσωπικής έκφρασης και κοινωνικής σύνδεσης», αντέδρασε εκπρόσωπος της ByteDance.

«Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε χαρά στις οικογένειες και σταδιοδρομίες γεμάτες νόημα σε όσους δημιουργούν στην πλατφόρμα μας επί πολλά χρόνια». Ο κολοσσός της πληροφορικής Microsoft βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ByteDance για την εξαγορά του TikTok, τουλάχιστον στις Ηνωμένες Πολιτείες, αν όχι και ευρύτερα.

Σύμφωνα με τον αμερικανικό τύπο, η συναλλαγή αυτή εκτιμάται από 10 δισ. έως 30 δισ. δολάρια.

Ο Ντόναλντ Τραμπ έχει δηλώσει πολλές φορές πως αν γίνει η εξαγορά, «ένα πολύ μεγάλο μέρος του τιμήματος πρέπει να επιστρέψει στο υπουργείο Οικονομικών των Ηνωμένων Πολιτειών», επειδή, όπως είπε, μια τέτοια επιχείρηση δεν είναι δυνατή χωρίς τις αμερικανικές αρχές. Αυτή η απαίτηση προκάλεσε έντονες επικρίσεις και μια κάποια αμηχανία, πόσο μάλλον που οι απειλές και τα διατάγματά του έχουν στην πραγματικότητα καταστήσει υποχρεωτική μια συναλλαγή. Σύμφωνα με το χθεσινό διάταγμα, η ByteDance θα πρέπει να επιβεβαιώσει ότι κατέστρεψε όλα τα δεδομένα «Αμερικανών χρηστών, που αποκτήθηκαν ή διοχετεύθηκαν από το TikTok και τη Musical.ly», μια αμερικανική εφαρμογή που εξαγοράστηκε από την κινεζική εταιρία και ενσωματώθηκε στο TikTok.Πηγή: CNN, ΑΠΕ

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ