Το κίνημα #MeToo έφθασε και στις Εκθέσεις Αυτοκινήτων: Τέρμα οι καλλίγραμμες καλλονές δίπλα στα εντυπωσιακά οχήματα

Το αυτοκίνητο πρέπει να γοητεύει από μόνο του, δηλώνουν εκπρόσωποι αυτοκινητοβιομηχανιών στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης που άνοιξε τις πύλες της και θα διαρκέσει έως τις 18 Μαρτίου.

Ολο και περισσότερες εταιρίες εγκαταλείπουν τις προκλητικές καλλονές που στολίζουν τα αστραφτερά νέα μοντέλα και στελεχώνουν τα περίπτερά τους με καταρτισμένους νέους και νέες, ισότιμα. Η τάση αυτή επικρατεί εδώ και μερικά χρόνια και φαίνεται πως έχει ενισχυθεί από το κίνημα #MeToo που καταγγέλλει τη σεξιστική και σεξουαλική βία κατά των γυναικών.

“Είμαι πολύ ευχαριστημένη που δεν μας βλέπουν σαν αντικείμενο. Δεν είμαι εδώ απλά για να χαμογελώ και να δείχνω το κορμί μου”, δηλώνει η Ζιλί, μια κοπέλα επί της υποδοχής.

Φέτος “παρατήρησα ότι οι φούστες είναι λίγο πιο μακριές και ότι βλέπουμε λιγότερο ακάλυπτο δέρμα σε σχέση με παλαιοτέρα”, δηλώνει ο Ολιβιέ Βιτμάν, γενικός διευθυντής της Renault Ελβετίας.

Στα περισσότερα περίπτερα η ενδυματολογική τάση είναι σαφής: επικρατούν παντελόνια, μακριές φούστες, t-shirt και σακάκια. Οι σέξι καλλονές έδωσαν τη θέση τους σε καλά ενημερωμένους νέους και νέες για τα νέα μοντέλα των αυτοκινήτων.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ