Η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Εύα Καϊλή, πριν από λίγο αποχώρησε από τη βουλή, αφού πρώτα ψήφισε στην ονομαστική τροπολογία για το μεταναστευτικό. Η όμορφη βουλευτής έγραψε στο Twitter “Kαλό βράδυ” κι ανέβασε και μια φωτογραφία την ώρα που βρισκόταν έξω από το κτίριο της βουλής.Σημείωση: Τα κιγκλιδώματα παραμένουν…
Που είναι τώρα η Εύα;
Τι έγραψε πριν από λίγο η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Εύα Καϊλή στο Twitter; ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Εκλογές 2012
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ