Wall Street: Έκλεισε με άνοδο

Με άνοδο έκλεισαν τη Δευτέρα οι βασικοί δείκτες του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης, με τον τεχνολογικό δείκτη Nasdaq...

Με άνοδο έκλεισαν τη Δευτέρα οι βασικοί δείκτες του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης, με τον τεχνολογικό δείκτη Nasdaq να κλείνει πάνω από 2%.

Ο βιομηχανικός δείκτης Dow Jones έκλεισε ενισχυμένος κατά 229,29 μονάδες (+0,76%), στις 30.211,91 μονάδες.

Ο δείκτης Nasdaq, των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας τεχνολογίας, έκλεισε με άνοδο 332,7 μονάδων (+2,55%), στις 13.403,39 μονάδες.

Ο ευρύτερος δείκτης S&P 500, πιο ενδεικτικός της γενικής τάσης, έκλεισε ενισχυμένος κατά 59,62 μονάδες (+1,61%), στις 3.773,86 μονάδες.