Wall Street: Έκλεισε με άνοδο

Με άνοδο έκλεισε την Τρίτη το χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με άνοδο έκλεισε την Τρίτη το χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Ο δείκτης Dow Jones της βιομηχανίας έκλεισε με άνοδο 140.48 μονάδων (+0,52%), στις 27.288,18 μονάδες.

Ο δείκτης Nasdaq, στον οποίο δεσπόζουν οι τίτλοι εταιρειών του τομέα της τεχνολογίας, έκλεισε ενισχυμένος κατά 184.84 μονάδες (+1.71%), φτάνοντας τις 10.963,64 μονάδες.

Ο ευρύτερος δείκτης S&P 500 έκλεισε με άνοδο 34.51 μονάδων (+1.05%), στις 3.315,57 μονάδες.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.