Τράπεζες: Ποια ενημέρωση πρέπει να παρέχουν στους πελάτες τους

Οιτράπεζες πρέπει να ενημερώνουν τους πελάτες για τα δικαιώματά τους με βάση σχετικό φυλλάδιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που έχει τίτλο: “Τα δικαιώματά σας όταν κάνετε πληρωμές στην Ευρώπη”.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων απέστειλε σχετική επιστολή στα πιστωτικά ιδρύματα για την παραπάνω υποχρέωση.

Η ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων

“Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων απέστειλε στα πιστωτικά ιδρύματα, στα ιδρύματα ηλεκτρονικού χρήματος καθώς και στα ιδρύματα πληρωμών, επιστολή για τις υποχρεώσεις ενημέρωσης των καταναλωτών που απορρέουν από το άρθρο 102 του Νόμου 4537/2018, με τον οποίο ενσωματώνεται στην εθνική έννομη τάξη η Οδηγία 2015/2366 για τις υπηρεσίες πληρωμών.

Ειδικότερα, οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών οφείλουν εφεξής:

Τέλος, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή επέστησε την προσοχή στους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών ότι η μη συμμόρφωσή τους στις ανωτέρω υποχρεώσεις ενδέχεται να επισύρει την επιβολή κυρώσεων σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 101 του ν. 4537/2018 σε συνδυασμό με το άρθρο 13α του Ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών”.

Exit mobile version