Τα «αγκάθια» στην πώληση

Σε στοίχημα για την κυβέρνηση και τα κόμματα που την στηρίζουν αλλά και για το νέο υπερυπουργό Ανάπτυξης και Υποδομών Κωστή Χατζηδάκη αναμένεται να μεταβληθεί η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία μπαίνει  πρώτη στη λίστα πωλήσεων του Δημοσίου.Σύμφωνα με την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ πέντε είναι τα «αγκάθια» στην πώληση της ΤΡΙΑΝΟΣΕ:1.    Οι ισχυρές επιφυλάξεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης η οποία θεωρεί ότι ο νόμος που προβλέπει τη διαγραφή των χρεών του ΟΣΕ και τη μεταφορά τους στο Δημόσιο ουσιαστικά αποτελεί κρατική επιδότηση προς τον ΟΣΕ και νόθευση του ανταγωνισμού.2.    Η εξεύρεση του κατάλληλου επενδυτή. Οι Γάλλοι στο παρελθόν επιθυμούσαν τη συμμετοχή τους στο μετοχικό κεφάλαιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά ενδιαφέρονται κυρίως για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον όμιλο, την εκτέλεση έργων στο σιδηροδρομικό δίκτυο και την προμήθεια και συντήρηση του τροχαίου υλικού. Αμφίβολο θεωρείται πλέον και το ενδιαφέρον των Κινέζων, μετά την αποχώρησή τους από τη διεκδίκηση του Εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο.3.    Οι μεγάλες καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των έργων  στον βασικό σιδηροδρομικό άξονα Κιάτο- Ειδωμενή.4.    Το περιορισμένο ενεργό δίκτυο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το οποίο μετά τις περικοπές ανέρχεται συνολικά σε περίπου 700 χιλιόμετρα.5.    Οι αντιδράσεις των εργαζόμενων, οι οποίοι προειδοποιούν πως ύστερα από τις περικοπές προσωπικού κατά 55% και των αποδοχών τους κατά 45% «δεν θα δεχθούν πλέον ούτε μία απόλυση».

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ