Public Group: «Τρέχει» με αυξημένα κέρδη το Omni – Retail οικοσύστημα – Τα «καύσιμα» της αναπτυξιακής στρατηγικής

Σε ένα ισχυρό Omni – Retail οικοσύστημα εξελίσσεται το Public Group. Παρά τις μεγάλες προκλήσεις στο ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον, ο όμιλος Public, έχει κατορθώσει όχι μόνο να «τρέχει» δυναμικά ενισχύοντας τον κύκλο εργασιών και αυξάνοντας την κερδοφορία του, αλλά και να κινείται σε αναπτυξιακή τροχιά με νέες επενδύσεις και καινοτόμες υπηρεσίες που προσελκύουν όλο και περισσότερους καταναλωτές. Με «καύσιμο» τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα προχωρά ακόμη πιο δυναμικά προς τη νέα εποχή.

Το τελευταίο 12μηνο το Public Group «βλέπει» τον κύκλο εργασιών να «σπάει» το φράγμα των 500 εκατ. ευρώ, διπλασίασε τη λειτουργική κερδοφορία το 2022 σε σχέση με το 2021 που άγγιξε τα 4,6 εκατ. ευρώ και το πρώτο εξάμηνο φέτος παρουσίασε 21% ανάπτυξη πωλήσεων σε σύγκριση με το 2022. Ισχυρό «καύσιμο» αποτελούν και οι ψηφιακές πωλήσεις που ανέρχονται στο 25% του συνολικού τζίρου.

«Λιθαράκι» της πετυχημένης αναπτυξιακής πολιτικής του Public Group αποτελεί και το big deal συγχώνευσης με την MediaMarkt υπό το νέο concept store «Public+Home» και την εξέλιξη του brand στη «home living» κατηγορία. Απορροφώντας πλήρως τους 530 εξειδικευμένους ανθρώπους της MediaMarkt και αξιοποιώντας την τεχνογνωσία τους, τα Public Stores δημιουργούν ένα στρατηγικό κανάλι για Omnichannel αγορές σε 13 νέα μεγάλα concept stores ανά την Ελλάδα αλλά και στο public.gr. Οι πωλήσεις στις οικιακές συσκευές ήδη ξεπερνούν το 20% του συνολικού τζίρου του ομίλου, ενώ μετρά συνολικά 30 καταστήματα με μικρές και μεγάλες οικιακές συσκευές σε Ελλάδα και Κύπρο, προσφέροντας μια πιο εξειδικευμένη πρόταση στον τομέα του σπιτιού.

Επενδύσεις 30 εκατ. ευρώ και ηχηρές συνεργασίες

«Συνταγή» κερδοφορίας και ισχυροποίησης αποτελεί και το δυναμικό πλάνο επενδύσεων, ύψους 30 εκατ. ευρώ και η συνεχής ανάπτυξη πρωτοποριακών υπηρεσιών σε συνεργασία με κορυφαίες scale – up εταιρείες. Με 61 φυσικά καταστήματα και περισσότερες από 70 εκατ. διαδικτυακές επισκέψεις  ετησίως, τα Public αποτελούν προορισμό για ολόκληρη την οικογένεια και για κάθε ηλικία, «αγκαλιάζοντας» μια ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών.

Ο επενδυτικός βραχίονας Public Capital Partners έχει τοποθετήσει περισσότερα από 30 εκατ. ευρώ σε εταιρείες στον τομέα των logistics και του Last Mile (Box Now, Svuum), Fintech (Klarna, αποκλειστική συνεργασία με Revolut), των After Sales (iRepair, Douleutaras) αλλά και του Digital Entertainment (Bookvoice.gr). Και δεν σταματάει εδώ η επενδυτική «επέλαση»: είναι ήδη σε εξέλιξη ο σχεδιασμός για επιπλέον επενδύσεις σε τεχνολογία και σε τομείς που συμπληρώνουν και αναβαθμίζουν τις προτάσεις των Public στους καταναλωτές.

«Υψηλό σκορ» στις καινοτόμες υπηρεσίες

Δεν είναι τυχαίο ότι οι καταναλωτές – shoppers αξιοποιούν τις υπηρεσίες και τις διευκολύνσεις που παρέχονται μέσω των συγκεκριμένων «καναλιών» και επενδύσεων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το «Public Locker Pickup 24/7» μέσω Box Now που σημειώνει 25% διείσδυση στα προϊόντα που παραδίδονται σε lockers. Αντίστοιχα οι υπηρεσίες Next Day Delivery για 100.000 προϊόντα μέσω Public.gr σε ολόκληρη την ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και το Express Pickup 60’ συγκέντρωσαν περισσότερες από 200.000 παραγγελίες και 80.000 παραγγελίες αντίστοιχα.

Μεγάλη απήχηση έχουν και οι καινοτόμοι και ευέλικτοι τρόποι πληρωμής. Οι αγορές με έως τρεις άτοκες δόσεις χωρίς πιστωτική με την αξιοποίηση της υπηρεσίας «Public Now, Pay Later», με Klarna προτιμώνται από το 35% των καταναλωτών σε διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα, ενώ αντίστοιχα η πρόσφατη έναρξη συνεργασίας με τη Revolut κερδίζει ραγδαία το ενδιαφέρον των καταναλωτών.

Υψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών «σκοράρει» και ο τομέας των After Sales, με τον αριθμό των επισκευών στα iRepair σημεία που βρίσκονται μέσα σε περισσότερα από 30 καταστήματα Public σε Ελλάδα και Κύπρο να ανέρχεται σε 40.000. Υψηλό είναι και το ποσοστό ικανοποίησης από την εξωπραγματική ταχύτητα επισκευής από 20’ που προσφέρει η iRepair μέσα στα καταστήματα Public (>92 Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών).

Οι πελάτες των Public ανταποκρίνονται θετικά και στη νέα πρόταση της μάρκας στον τομέα της ψυχαγωγίας, με τα downloads των Audiobooks από την Bookvoice.gr να αγγίζουν τα 70.000. Έχοντας κατακτήσει τη θέση του #1 Omni-Retail οικοσυστήματος, το Public Group συνεχίζει σταθερά να υλοποιεί την επιτυχημένη του στρατηγική, που φέρνει ολοένα και περισσότερες επιλογές, υπηρεσίες και προϊόντα και αναβαθμίζει την εμπειρία για τους καταναλωτές σε Ελλάδα και Κύπρο.

Συνδυαστικά με τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα και τον ψηφιακό προσανατολισμό της στρατηγικής, ο Ρόμπυ Μπουρλάς, Διευθύνων Σύμβουλος του Public Group, έχει δηλώσει: «Συνεχίζουμε με αμείωτο ρυθμό τη στρατηγική μας έχοντας στο επίκεντρο την ηγετική μας θέση στο Omni-retail. Η θετική εικόνα των οικονομικών μας επιδόσεων το 2022 συνεχίζεται και το 2023. Σύμφωνα με τις προβλέψεις θα ξεπεράσουμε τα €15 εκατ. σε λειτουργικό EBITDA το 2023».

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ