Πώς θα μειωθεί το στοκ των εκκρεμών συντάξεων – Τα δύο “όπλα” του ΕΦΚΑ

Δύο “όπλα” βγάζει από τη φαρέτρα του το υπουργείο Εργασίας με στόχο να λύσει τον γρίφο των εκκρεμών συντάξεων. Υπηρεσιακά στελέχη του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ) επισημαίνουν στο enikonomia.gr ότι το σχέδιο που υλοποιεί η διοίκηση του υπερταμείου έχει δύο σκέλη. Το πρώτο αφορά την ψηφιακή ολοκλήρωση των υπηρεσιών του ταμείου, ώστε οι ασφαλισμένοι να γλιτώνουν από τις βασανιστικές ουρές και να εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως από τις υπηρεσίες των ταμείων.

Προς αυτή την κατεύθυνση προωθείται η υλοποίηση τόσο του My EFKA Live, μέσω του οποίου οι ασφαλισμένοι θα πραγματοποιούν τηλεδιάσκεψη με εξειδικευμένο προσωπικό του υπερταμείου και θα εξυπηρετούνται γρήγορα και με ασφάλεια. Παράλληλα, δημιουργείται ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο, ώστε όσοι επιθυμούν να πληροφορούνται για δικαιολογητικά, αλλά και να εξυπηρετούνται άμεσα δια τηλεφώνου. Το νέο τηλεφωνικό κέντρο θα είναι δωρεάν για τους ασφαλισμένους, θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο και θα στελεχωθεί τόσο από εκπαιδευμένους υπαλλήλους του ΕΦΚΑ όσο και από προσωπικό του ιδιωτικού τομέα με εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών.

Την ίδια στιγμή, οι υπηρεσίες του ΕΦΚΑ ενισχύονται με υλικοτεχνικές υποδομές ώστε να μπορέσουν να σηκώσουν το βάρος της μετάβασης του υπερταμείου στην ψηφιακή εποχή, ενώ ενισχύονται με νέο προσωπικό που έχει εμπειρία σε θέματα ασφάλισης.

Διαβάστε περισσότερα στο enikonomia.gr

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ