Ο Κορκίδης για τις εκπτώσεις: Οι καταναλωτές κρατάνε μικρό καλάθι

Επιφυλακτικοί και διστακτικοί είναι οι καταναλωτές το πρώτο δεκαήμερο των θερινών εκπτώσεων και κρατούν μικρό καλάθι, ανέφερε ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Βασίλης Κορκίδης, σε δήλωσή του σχετικά με την εκπτωτική περίοδο.

Πάντως, υπογράμμισε, ο εμπορικός κόσμος έχει ελπίδες και προσδοκίες για τον τζίρο των θερινών εκπτώσεων από τον τουρισμό και την «εισαγόμενη κατανάλωση», «γι’ αυτό θα περιμένουμε να κάνουμε συνολικό ταμείο τον Σεπτέμβριο».

Αναλυτικά στη δήλωσή του ο κ. Κορκίδης αναφέρει:

«‘Oπως είναι γνωστό οι θερινές εκπτώσεις ξεκίνησαν πριν δέκα ημέρες την Δευτέρα 9 Ιουλίου. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του δικτύου Συλλόγων-Μελών της σε κεντρικές εμπορικές αγορές της Αττικής και στη Θεσσαλονίκη, το πρώτο δεκαήμερο των εκπτώσεων, οι καταναλωτές είναι αρκετά επιφυλακτικοί και διστακτικοί. Είναι προφανές ότι η αγοραστική αμηχανία που παρατηρείται επηρεάζεται από τη χρονική σύμπτωση με την πρώτα εκκαθαριστικά σημειώματα. Στις περισσότερες αγορές της Αττικής, η κίνηση έως τώρα δείχνει αρκετά υποτονική, με εξαίρεση την περίπτωση της Καλλιθέας και της Κηφισιάς, όπου παρατηρείται μια αυξημένη κίνηση με ανοδική τάση για φέτος.

Η αγορά της Θεσσαλονίκης κινείται σε χαμηλά επίπεδα σε αντίθεση με την Πάτρα, όπου ο Εμπορικός Σύλλογος δήλωσε ικανοποίηση από το πρώτο δεκαήμερο. Στην εμπορική αγορά της Αθήνας, δεν φαίνεται μέχρι στιγμής να παρατηρείται τόνωση της αγοραστικής κίνησης. Χαρακτηριστικό είναι ότι η κίνηση της αγοράς την πρώτη Κυριακή των εκπτώσεων για τις επιχειρήσεις που άνοιξαν ήταν μάλλον απογοητευτική, αφού δεν ξεπέρασε τον τζίρο μιας απλής καθημερινής. Για την εμπορική αγοράς της Αθήνας, εκτιμάται ότι συνολικά οι φετινές θερινές εκπτώσεις θα κινηθούν τελικά χαμηλότερα από πέρυσι με τους Έλληνες καταναλωτές να κρατούν «μικρό καλάθι». Ελπίδες και προσδοκίες εξακολουθούν να διατηρούνται από τον τουρισμό και την «εισαγόμενη κατανάλωση», γιαυτό θα περιμένουμε να κάνουμε συνολικό ταμείο τον Σεπτέμβριο. Ο κλάδος που δείχνει μία βελτίωση λόγω της εκπτωτικής περιόδου είναι η γυναικεία ένδυση και υπόδηση ενώ η κίνηση στα εποχιακά είδη παραμένει σταθερή σε σχέση με την αντίστοιχη προηγούμενη περίοδο».

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ