“Μαχαίρι” στα βασικά καταναλωτικά αγαθά από τους Έλληνες – Τι δείχνει έρευνα

Απώλειες της τάξεως του 1,1% σε αξία παρουσίασε η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (καταστήματα άνω των 100 τ.μ. σε Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών και των καταστημάτων της Lidl) κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, σύμφωνα με την Nielsen (στοιχεία YTD έως 15 Ιουλίου 2017).Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας της Nielsen προέκυψαν τα εξής:Διαβάστε περισσότερα στο enikonomia.gr

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ