Κέρδη έπειτα από τρεις διαδοχικές ημέρες απωλειών κατέγραψε ο χρυσός την Πέμπτη στο Χρηματιστήριο Εμπορευμάτων της Νέας Υόρκης.
Συγκεκριμένα, το συμβόλαιο Αυγούστου σημείωσε άνοδο 0,6%, ή 9,6 δολ., στα 1.580,4 δολ. η ουγγιά.
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ