ΙΕΛΚΑ: Ένας στους δύο «κόβουν» τις αγορές τους στα βασικά καταναλωτικά είδη

«Κόβουν» τα βασικά καταναλωτικά είδη που αγοράζουν από τα σούπερ μάρκετ το 55% των πολιτών, όπως προκύπτει από σχετική έρευνα που διενήργησε ο ΙΕΛΚΑ.

Η έρευνα του Ινστιτούτου έγινε από τις 9 έως 11 Νοεμβρίου 2022 και τα αποτελέσματα βασίστηκαν στις απαντήσεις 1.000 καταναλωτών και έδειξαν τα εξής:

  • Το  80% του κοινού δηλώνει ότι έχει ακυρώσει δαπάνες διασκέδασης όπως είναι η εστίαση, οι διακοπές, τα ταξίδια κ.ά.
  • Το 66% επισημαίνει ότι έχει μειώσει την κατανάλωση ρεύματος, ενώ 62% του κοινού αναφέρει ότι έχει αναβάλει εργασίες συντήρησης και επισκευής, π.χ. στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο.
  • Το 55% δηλώνει ότι έχει μειώσει συνολικά τις αγορές σε είδη τροφίμων και είδη παντοπωλείου.
  • Το 25%  λέει ότι έχει χρησιμοποιήσει χρήματα από τις αποταμιεύσεις του προκειμένου να καλύψει τις αγορές του.
  • Το 20% έχει αναβάλει την πληρωμή λογαριασμών ή έχει προχωρήσει σε στάση πληρωμής των υποχρεώσεών του.
  • Το  15% δηλώνει ότι έχει αυξήσει τον χρόνο εργασίας ή έχει βρει δεύτερη εργασία προκειμένου να αυξήσει το εισόδημά του, ενώ το 10% έχει αυξήσει τη χρήση πιστωτικών καρτών για να καλύψει τις αγορές του.
  • Μόλις 9% του κοινού τονίζει ότι δεν έχει λάβει απολύτως κανένα μέτρο για την αντιμετώπιση των πληθωριστικών πιέσεων.

Δείτε παρακάτω τους σχετικούς πίνακες του ΙΕΛΚΑ

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ