Η Ελλάδα…”παιδί της αφίσας”

Με έναν διαφορετικό τρόπο μίλησε για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα ο διαφημιστής Πέτρος Οικονομίδης, προτείνοντας τρόπους για την ανακατασκευή της «εικόνας» της χώρας στο εξωτερικό και το εσωτερικό και την διαχείριση των «εντυπώσεων».

Στην ομιλία του στο 11ο Διεθνές Συνέδριο Διοίκησης Επιχειρήσεων «ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ» στη Θεσσαλονίκη, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η κρίση αυτή ξεπερνάει κατά πολύ τα ελληνικά σύνορα,  όμως, όπως τόνισε «εμείς γίναμε το ‘παιδί της αφίσας’». «Γίναμε τα ‘κακά παιδιά’. Και ευθυνόμαστε εμείς γι αυτό», είπε.

Ο γνωστός διαφημιστής επισήμανε πως μπορούμε να επωφεληθούμε από τα μεγάλα μαθήματα που μας δίνουν οι αρχές του ‘branding’, οι οποίες εφαρμόζονται στα προϊόντα αυτά και να τα χρησιμοποιήσουμε για το ‘branding’ του Έθνους.

«Μπορεί να πρόκειται για οικονομική κρίση αλλά η διέξοδος βρίσκεται στο να μπορέσουμε να ξεπεράσουμε την κρίση της εικόνας μας, της υπόληψής μας, την κρίση στο πως νιώθουμε για τους εαυτούς μας σαν Έλληνες. Αυτό πρέπει να διαχειριστούμε», υπογράμμισε.

«Δαπανήσαμε εκατομμύρια όλα αυτά τα χρόνια για να προάγουμε τον τουρισμό, αλλά δεν κάναμε branding της Ελλάδας, δεν διαχειριστήκαμε το τι σκέφτονται οι άλλοι για μας», πρόσθεσε, ορίζοντας το «branding» ως τη διαδικασία διαχείρισης των εντυπώσεων.

Καταλήγοντας ο κ. Οικονομίδης, επανέλαβε ότι ζούμε αναμφίβολα καθοριστικές στην ιστορία μας: «Πραγματικά πιστεύω πως η εικόνα μας είναι η διέξοδός μας. Είναι μέρος της διεξόδου. Πρέπει να νιώσουμε καλά για τους εαυτούς μας για να κάνουμε καλά πράγματα. Κι ας μην ξεχάσουμε κάτι ακόμα: Είναι μια μικρή στιγμή, μέσα σε μια μακρά και ένδοξη Ιστορία. Είναι ένα τόσο δα σημείο, αυτό είναι όλο! Η Ιστορία θα την αναπολεί και θα γελάει. Ξέρω πως δεν είναι αστείο τώρα. Αλλά θα είναι αστείο αργότερα. Ας το κάνουμε να φανεί αστείο, σε κάποιο σημείο. Το μέλλον μας είναι στα χέρια μας».

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ