“Φουσκώνει” κι άλλο η ΔΕΗ

Ακόμα πιο φουσκωμένοι γίνονται οι λογαριασμοί του ηλεκτρικού ρεύματος... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ακόμα πιο φουσκωμένοι γίνονται οι λογαριασμοί του ηλεκτρικού ρεύματος με την αύξηση του Ειδικού Τέλους για τη μείωση εκπομπών αερίων ρύπων, που αναμένεται να επιβαρύνει πεαιτέρω τα τιμολόγια ηλεκτροδότησης αναδρομικά από την 1η Αυγούστου 2012.Η αύξηση αυτή που κατά πάσα πιθανότητα θα ανακοινωθεί στα τέλη του μήνα, ή αρχές Σεπτέμβρη, κρίνεται από την κυβέρνηση απαραίτητη για να καλύψει τα ελλείμματα του λειτουργού της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας. Πηγή: Ελεύθερος Τύπος

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.