Έτσι θα εξασφαλίσετε “κούρεμα” φόρων και εισφορών – Αναλυτικά όλες οι πληροφορίες

Λίγες μέρες προθεσμία έχουν χιλιάδες επαγγελματίες για να εξασφαλίσουν «κουπόνια» από το κράτος προκειμένου με αυτά να εξοφλήσουν φόρους και ασφαλιστικές εισφορές: Μέσω του προγράμματος επιδότησης παγίων δαπανών, επιχειρήσεις που έχουν δεχτεί σοβαρό πλήγμα στα μεγέθη τους ελέω πανδημίας, εξασφαλίζουν αντί για «ζεστό χρήμα» πιστωτικά σημειώματα που θα πρέπει να εξαργυρώσουν ως το τέλος της χρονιάς. Η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων άνοιξε.

Γράφει ο Βαγγέλης Δουράκης

Όλα τα «μυστικά» για το πώς θα λειτουργήσει το πρόγραμμα Επιδότητης Παγίων Δαπανών «κρύβει» η ΚΥΑ Σταϊκούρα – Σκυλακάκη η οποία και δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως: Περισσότερες από 30.000 επιχειρήσεις θα «μοιραστούν» πιστωτικά σημειώματα –με άλλα λόγια «κουπόνια»- μέσω των οποίων θα καλύψουν μελλοντικές υποχρεώσεις προς το Κράτος, κάτι που συνιστά έμμεσο «κούρεμα». Η πλατφόρμα mybusinesssupport ενεργοποιήθηκε και θα υποδέχεται έως τις 4 Αυγούστου τις αιτήσεις των επαγγελματιών για την ενίσχυσή τους με την μορφή επιδότησης παγίων δαπανών.

Τα «μυστικά» της επιδότησης παγίων δαπανών

Βεβαίως είναι αρκετά εκείνα που θα πρέπει να ξέρουν οι επιχειρηματίες που θα θελήσουν να αξιοποιήσουν το εν λόγω μέτρο ενίσχυσης: Το πρώτο πράγμα που επιβάλλεται να γνωρίζουν είναι πως έως την ερχόμενη Τετάρτη (4/8) αιτήσεις στην πλατφόρμα μπορούν να υποβάλουν μόνον εκείνοι που είχαν υποβάλει εκδήλωση ενδιαφέροντος κατά την Α΄ φάση του μέτρου και πληρούν τις προϋποθέσεις που τίθενται στη ΚΥΑ.

Σκοπός του καθεστώτος είναι η επιδότηση επιχειρήσεων, μέσω πιστωτικού, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί έως το τέλος του έτους, για την αποπληρωμή τρεχουσών φορολογικών οφειλών ή και ασφαλιστικών εισφορών που καθίστανται πληρωτέες από 1.7.2021 έως 31.12.2021. Κατά την αίτηση οι επιχειρήσεις δηλώνουν το ποσό της ενίσχυσης που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν για δικαίωμα έκπτωσης από τρέχουσες φορολογικές οφειλές και το ποσό της ενίσχυσης που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν για αποπληρωμή τρεχουσών ασφαλιστικών υποχρεώσεων. Έτσι, εκείνοι που έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση στην πλατφόρμα «myBusinessSupport» θα πρέπει να δηλώσουν:Διαβάστε περισσότερα στο enikonomia.gr

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ