“Διπλό νόμισμα στην Ελλάδα”

«Απ έξω κούκλα και μέσα πανούκλα». Με αυτήν τη ρήση μοιάζει ό,τι προτείνει ο πρόεδρος της Κεντρικής Τράπεζας της Πολωνίας για την διάσωση της Ελλάδας. Με λίγα λόγια μιλάει για «κρυφή υποτίμηση» εγχώριου νομίσματος…

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η στρατηγική της Ευρώπης για τη διάσωση της Ελλάδας είναι “απέλπιδα” και η χώρα θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο να υιοθετήσει ένα διπλό νομισματικό σύστημα, δήλωσε ο πρόεδρος της Κεντρικής Τράπεζας της Πολωνίας Μάρεκ Μπέλκα στη γερμανική εφημέριδα Financial Times Deutschland.”Η χώρα μοιάζει να χρειάζεται μια ειδική διευθέτηση ίσως για περιορισμένο χρονικό διάστημα”, επεσήμανε ο Μπέλκα στη συνέντευξή του που θα δημοσιευθεί αύριο, Πέμπτη. “Δεν ζητώ να βγει η Ελλάδα από την ευρωζώνη, όμως για εσωτερικούς σκοπούς θα μπορούσε να εξεταστεί ένα εργαλείο πληρωμών που θα χρησιμοποιείται μέσα στη χώρα, κυρίως από το δημόσιο τομέα”.Εξάλλου, ο πρόεδρος της Κεντρικής Τράπεζας της Πολωνίας επεσήμανε ότι με ένα διπλό νομισματικό σύστημα οι καταθέσεις στις τράπεζες θα παραμείνουν σε ευρώ και δεν θα χάσουν την αξία τους. Όμως οι μισθοί στην Ελλάδα θα πληρώνονται με ένα νέο νόμισμα το οποίο θα είναι υποτιμημένο σε σχέση με το ευρώ.Ο Μπέλκα δήλωσε ότι αυτή η “κρυφή υποτίμηση” θα κάνει τις ελληνικές υπηρεσίες και τα προϊόντα πιο φτηνά και πιο ανταγωνιστικά.”Οι Έλληνες θα πρέπει να κάνουν και άλλες θυσίες, αλλά τουλάχιστον έτσι θα γίνει με πολιτισμένο τρόπο”, υπογράμμισε. “Πρέπει να κάνουν τον τουρισμό και άλλες υπηρεσίες πιο ελκυστικές. Η Ελλάδα πρέπει να επανεφεύρει τον εαυτό της”, κατέληξε.ΠΗΓΗ: ΑΜΠΕ  

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.