Διευκρινίσεις της ΓΓΔΕ για τις τηλεφωνικές κλήσεις στους φορολογούμενους

Διευκρινίσεις σχετικά με τις τηλεφωνικές κλήσεις που γίνονται προς τους φορολογούμενους προκειμένου να τους υπενθυμίσουν τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους, δίνει με ανακοίνωσή της η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων.

Όπως επισημαίνεται, από τον Απρίλιο του 2012 εφαρμόζεται η διαδικασία τηλεφωνικών κλήσεων από υπαλλήλους του υπουργείου Οικονομικών προς φορολογούμενους προκειμένου να τους υπενθυμίσουν την υποχρέωσή τους για υποβολή φορολογικών δηλώσεων και τυχόν ληξιπρόθεσμες οφειλές τους.

Τονίζει επίσης ότι σε καμία περίπτωση η διαδικασία αυτή δεν αποτελεί μέσο απειλής προς τον φορολογούμενο.

Η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων διευκρινίζει συγκεκριμένα:

1. Πρόκειται για διαδικασία, η οποία εφαρμόζεται από τον Απρίλιο του 2012 κι έχει περιληφθεί και σε προηγούμενα Επιχειρησιακά Σχέδια της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.

2. Οι κλήσεις πραγματοποιούνται από υπαλλήλους του Υπουργείου Οικονομικών και μόνο.

3. Ο σκοπός των κλήσεων είναι να υπενθυμίσει στους φορολογούμενους την υποχρέωση υποβολής δηλώσεων, τις τυχόν ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις τους, αλλά και να τους συμβουλεύσει για το πώς θα τις τακτοποιήσουν. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί μέσο απειλής και πίεσης προς το φορολογούμενο. Οι κλήσεις διενεργούνται σε συγκεκριμένο πλαίσιο ευγένειας και ενημέρωσης και δεν έχουν καμία σχέση με φαινόμενα εκφοβισμού, όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα.

4. Πρόκειται για μία διαδικασία, η οποία βοηθάει (εκ του αποτελέσματος) τους πολίτες να τακτοποιούν τις οφειλές τους, αφού τα στοιχεία του πενταμήνου Ιανουαρίου-Μαΐου δείχνουν ότι έχει τακτοποιηθεί το 65% του ληξιπρόθεσμου χρέους, στο οποίο στοχεύουν οι συγκεκριμένες οχλήσεις (κλήσεις και e-mail).

Πηγή: ΑΜΠΕ

Διαβάστε επίσης:

Τηλεφωνικό bullying της εφορίας σε 83.000 οφειλέτες

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ