Τη διαγραφή, κατά 80%, του χρέους που είχε καταναλωτής υπηρεσιών ύδρευσης πέτυχε ο Συνήγορος του Καταναλωτή.
Όπως ανακοίνωσε η ανεξάρτητη αρχή, ιδιοκτήτρια ακινήτου απευθύνθηκε στο «Συνήγορο του Καταναλωτή», ζητώντας την παρέμβασή του στην εταιρεία παροχής υπηρεσιών ύδρευσης – αποχέτευσης, με ειδικότερο αίτημα τη μείωση της οφειλής ύψους 6.632 ευρώ, η οποία προήλθε από αφανή διαρροή ύδατος στο φρεάτιο της παροχής ύδρευσης του κενού ακινήτου της, σε χρονικό διάστημα δύο μηνών.
Δείτε τη συνέχεια στο enikonomia.gr
Δείτε επίσης:
Προς ματαίωση οδεύει το έργο-μαμούθ της κτηματογράφησης
Κρυφή εγκύκλιος για τις συντάξεις στο Δημόσιο